2. Sodoben pouk
Hiter svetovni tehnološki razvoj, globalizacija in raznovrstne družbene spremembe vplivajo tudi na način poučevanja. Ta je močneje kot v preteklosti usmerjen k dijaku ter pridobivanju znanja, veščin in kompetenc, ki mu bodo omogočale uspešno in odgovorno delovanje v družbi 21. stoletja.
Pri vseh predmetih spodbujamo uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT). Pri pouku informatike dijaki programirajo v okoljih Scratch, MakeCode in Python, s katerimi pridobivajo znanje o temeljnih programerskih konceptih, vključno z zankami, s pogojnimi stavki in spremenljivkami.
Ure programiranja popestrimo z uporabo programabilnega vezja Micro:bit, dodatka Maqueen in vezjem Makey Makey. Te tehnologije dijakom omogočajo, da svoje projekte oživijo na inovativen in interaktiven način. Poleg tega se učijo tudi izdelave spletnih strani s pomočjo HTML-ja, kar jim daje znanje in spretnosti za ustvarjanje spletnih vsebin.
Da bi dijake čim bolje opremili z znanjem in veščinami, potrebnimi v hitro spreminjajočem se svetu, spodbujamo formativno spremljanje. Leta 2016 smo ga začeli uvajati parcialno, leta 2021 pa je postalo tudi ena od naših prioritet. K uporabi elementov formativnega spremljanja mesečno spodbujamo vse učitelje in pouk prilagajamo glede na povratne informacije dijakov, ki so vključeni v proces učenja v vseh fazah, saj sodelujejo pri namenih učenja, izdelavi kriterijev uspešnosti, posredujejo učiteljem dokaze o učenju, podajajo povratno informacijo učitelju, hkrati pa si pomagajo z vrstniškim sodelovanjem in samovrednotenjem.
Pri posameznih predmetih (geografija, biologija, umetnostna vzgoja, slovenščina …) spodbujamo tudi terensko delo in pouk v naravi.
Inovativni pristopi spodbujajo motivacijo dijakov za učenje in vplivajo na njihovo trajnejše znanje.